Garancia, elállás joga
Az Almafás Kft. által forgalmazott és
termékekre a jótállási idő a vásárlás napjától számított 12 hónap. Ettől eltérő esetekben a jótállás időtartamát külön feltüntetjük.
A Vásárló a jótállási igényét a szabályosan kitöltött Jótállási jeggyel érvényesítheti. Hiányosan, vagy ki nem töltött jótállási jegy esetében a garancia igazolásához a vásárlási bizonylat is szükséges. Kérjük, hogy a vásárláskor kapott jótállási jegyet őrizze meg, és minden szerviz esemény alkalmával hozza magával! Jótállási jegy hiányában csak fizető javítás keretei között tudunk szolgáltatásokat nyújtani.
Ha a termék a vásárlás napjától számított 3 napon belül hibásodik meg, a termék cseréjét lehet kérni. Szükséges feltétel azonban a termék eredeti és teljes csomagolása, tartozékainak és dokumentációinak megléte.
Jótállási igényként - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik lehetséges igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. A garanciális javítást szervizünk törekszik bejelentéstől számított 15 munkanapon belül elvégezni, a javítás időtartama azonban cégünk által nem befolyásolható tényezők miatt ettől eltérhet. A javított készülékeknél a jótállási idő meghosszabbodik a szervizbe adás napjától számítva azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a meghibásodás miatt nem használhatta. A jótállás időtartama a kicserélt termékre (annak kicserélt részére) újra kezdődik. Ha a termék nem javítható a Vevő a termék cseréjét kérheti. Szükséges feltétel azonban a termék eredeti és teljes csomagolásának, tartozékainak és dokumentációinak megléte. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló megfelelő árleszállítást vagy a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételár visszafizetését kérheti, ez utóbbira jelentéktelen hiba (pl. kopás) miatt nem jogosult. A készülékhez tartozó elemek, akkumulátorok, fülhallgatók, és egyéb tartozékok (kábelek, tokok, pántok, adapterek stb) hibája készülékcserére nem jogosít.
A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb a vásárlás után fellépett ok miatt következik be. Ugyancsak a garancia elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költségei jótállási időn belül is a vevőt terhelik.
Nem tartoznak a jótállás körébe:
- a termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A média olvashatóságára 90 napos garanciát adunk. A navigációs szoftverben történt hiba elhárítása, a szoftver beállítása nem garanciális javítás.
- a termékhez tartozó elemek, akkumulátorok, fülhallgatók, és egyéb tartozékok (kábelek, tokok, pántok, adapterek stb)
- a gyártó által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások javítása, illetve az ezekből eredő szükségszerű alkatrészcserék.
- a használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
- a termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe. Minden vásárlás előtt biztosítjuk a legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget.
Nem számítanak garanciális hibának az alábbi esetek:
- 0,5 %-nál kisebb számú pixel hiba, mechanikai sérülések
- a készülékkel nem 100 %-ig kompatíbilis memória kártya használata
Termékeink tökéletes működése csak az alábbi környezeti értékek mellett garantálhatóak:
- +5 és +35 °C közötti hőmérséklet
- 45 % és 75 % közötti relatív páratartalom
Csak a Vevő teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:
- ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be)
- ha a készüléket a Garanciaviselő cég engedélye nélkül megbontotta
Az ilyen okokból meghibásodott termék javítási költsége a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. Hibásnak vélt, de kifogástalanul működő termék bevizsgálási díja szintén a vevőt terheli.
Az feltüntetett árak nettó árak.
Kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy szervízbe hozatal előtt legyenek kedvesek időpontot egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal!
A vásárló jótálláson és szavatosságon alapuló jogai:
A Vásárlót a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben, valamint a 151/2003. (IX. 22) kormányrendeletben meghatározott jogok illetik meg. A jótállási igények intézését a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelete szabályozza.
Ha a hiba ténye vagy jellege (pl. a termék javíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés mértéke, stb.) tekintetében vita merül fel, a szerviz szakvéleményt állít ki, mellyel a vásárló minőségvizsgáló szervhez fordulhat.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetősége:
1088 Budapest, József krt. 6.
Telefon: 06-1 459-48-00
Fax: 06-1 210-46-77
Weboldal: www.nfh.hu
Elállás joga
Amennyiben a Vevő az internetes vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
A Vevő a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállás joga a termék átvételének napjától áll fenn. Elállás esetén Vevő a terméket eredeti csomagolásban, sértetlenül, saját költségére visszajuttatja az Almafás Kft. (továbbiakban "Szállító") címére. A hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően a Szállító, az átvételt követő 30 munkanapon belül a kifizetett összeget visszautalja a Vevő számlájára. A nem megfelelő állapotú terméket Szállító nem köteles visszavenni. Ebben az esetben Szállító a terméket a Vevő költségére visszaküldi, és a kifizetett összeg visszatérítése nem terheli.
Kérjük kedves Vásárlóinkat, ha elállni kívánnak a vásárlástól, legyenek kedvesek telefonon egyeztetni az ügyfélszolgálattal!
Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: 06 30/725-3343 (10-18 óráig)
Ügyfélszolgálatunk postacíme: 1141 Budapest, Vágújhely utca 7.
(Csak postázási cím, ezen a címen ügyfeleket nem fogadunk!)
Tudnivalók GPS használatához
Tudnunk kell, hogy egy navigációs készülék sosem fog helyettünk gondolkodni. Segít a cél minél egyszerűbb megtalálásában, de alapvetően nekünk kell eldönteni merre indulunk. A gép újratervez, ha saját útvonalunkat akarjuk követni.
A készüléket MINDIG a motor beindítása után csatlakoztassuk a szivargyújtó töltőhöz. Így kivédhetjük az indításkor fellépő esetleges túlfeszültség káros következményeit. Ez a módszer megnöveli az akkumulátor élettartamát. Különösen igaz ez nagy teljesítményű gépjárművek (kamionok, teherautók) esetén.
Időnként ellenőrizzük a tartó tapadási állapotát egy egyszerű szemrevételezéssel, mozgatással. Nyáron légkondícionáló használata esetén az üveg külső és belső hőmérséklete közötti különbség a tapadókorong meglazulását eredményezheti.
A GPS navigációs-rendszer működéséért és irányításáért az USA kormánya felel, aki szabályozza a rendszer hozzáférhetőségét és a pontosságát. A rendszer hozzáférhetőségének és pontosságának megváltoztatása hatással lehet a készülék működésére, emiatt semmiféle felelősséget nem vállalunk a rendszer hozzáférhetőségével és pontosságával kapcsolatban.
Elállási nyilatkozat formanyomtatvány
Almafás Kft
1141 Budapest Vágújhely utca 7.
Elállási/Felmondási nyilatkozat
Kizárólag a szerződéstől való elállási szándék esetén töltsd ki és juttasd vissza az elérhetőségünkre.
Vállalkozás adatai
Név:
Székhely:
Levelezési cím:
Email cím:
Telefonszám:
Fax:
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében
Megrendelés száma:
Termék megnevezése:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
Az elállás oka: (nem kötelező kitölteni, de segít a munkánkban)
Dátum
Elérhetőségeink:
1141 Bp Vágújhely utca 7.
Elállás esetén kérjük a terméket juttasd el erre a címre.
A szállítási költség ilyenkor a vevőt terheli.